پایانه مسافربری شهر کرمان بهسازی شد / افتتاح پایگاه اورژانس

خبرآنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 10:21
با پایان یافت پروژه بهسازی پایانه مسافربری آدینه کرمان، پایگاه اورژانس مستقر در این مجموعه نیز، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ استاندار کرمان عصر چهارشنبه در این آیین که با حضور، حسن‌پور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رییس اورژانس کشور، و شهردار کرمان و جمعی از اعضای شورای شهر حضور داشتند، پایانه مسافربری آدینه کرمان را پس از بهسازی، از بهترین و زیباترین پایانه‌های کشور برشمرد و گفت: شهردار کرمان و عوامل شهرداری روزها و ماه‌های سختی را پشت سر گذاشته و با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های منابع، این پروژه و دیگر پروژه‌های شهر کرمان را به خوبی اداره کردند.

محمدعلی طالبی، اظهار امیدواری کرد که با این اتفاق، شاهد عالی‌ترین سطح خدمات به شهروندان و مهمانان این شهر باشیم.

شهردار کرمان نیز در آیین، گفت: بهسازی پایانه آدینه کرمان با همکاری شرکت‌های تعاونی و کسبه مستقر در این مکان، اتفاق مبارکی برای شهر کرمان بود.

محسن تویسرکانی، افزود: تحول عظیمی در این مکان که به نوعی ویترین شهر کرمان نیز هست ایجاد شده است.  

وی با اشار به اجرای بیش از ۸۰ پروژه عمرانی در روزهای جنگ تحمیلی اخیر، گفت: این قطعات کوچک پازل، فرهنگ، توانمندی و زیبایی یک شهر را به نمایش می‌گذارد.

تویسرکانی، با بیان اینکه در حال حاضر هریک از مدیران شهرداری، درگیر اجرای چندین پروژه است، گفت: با وجود ظرفیت‌های شهر کرمان و همراهی مردم قدرشناس آن، اگر شبانه‌روز هم کار کنیم، کم است.

تویسرکانی، با بیان اینکه هنوز در آغاز راه عمران و آبادانی شهر خود هستیم، گفت: تمرکزبخشی به انبارهای کالا، توسعه ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات جانبی در پایانه آدینه نیز در دستور کار است و انجام آن تا جایی که این پایانه به مکانی مطلوب برای شهروندان و مسافران تبدیل شود، ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با افتتاح پایگاه اورژانس در این منطقه، سرانه خدمات اورژانس شهر کرمان افزایش یافت و خدمت جدیدی به این منطقه پرجمعیت افزوده شد.

به گفته تویسرکانی، برکات اتفاق مبارک امروز به همه شهر و شهروندان کرمان می‌رسد و به همین دلیل شهرداری کرمان نیز، در حوزه سلامت هر خدمتی را بدون چشم‌داشت ارائه می‌دهد.

وی نامگذاری هر افتتاح را در شهرداری به نام شهدا، ادای دین به آنها دانست و از خانوده دو شهید حمل‌ونقل جاده‌ای، شهید موسی پس‌دست و شهید خلیل شاهدادی، که بهسازی پایانه، با احترام به آنها انجام شد، تقدیر کرد.

این پایگاه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارت مشترک دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کرمان احداث شده و انجام سالانه ۴۵۰۰ ماموریت در این پایگاه پیش‌بینی می‌شود.  

فضای فیزیکی و امکانات رفاهی پایگاه توسط شهرداری و تجهیزات پزشکی و آمبولانس توسط دانشگاه علوم پزشکی با مجموع ۲۲ میلیارد تومان تامین شده است.

بنابراین گزارش، همزمان با افتتاح پایگاه اورژانس، مراسم پایان بهسازی پایانه مسافربری کرمان که توسط شهرداری انجام شده، برگزار شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.