دنیا از ترامپ عصبانی است و هزینه آن را ایران می دهد

نامه نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 10:54
عباس عبدی گفت: ایران هزینه نفرت مردم دنیا را از ترامپ پرداخت می‌کند/تمام دنیا از ترامپ عصبانی هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بامدادنو : عباس عبدی درباره تحولات اخیر خاورمیانه توضیحاتی ارائه کرد.

عباس عبدی گفت: جنگ موجب ارتقای جایگاه اجتماعی ایرانیان شد. رفتار مردم در این جنگ بسیار مدنی بود. در مجموع، فضای عمومی جامعه ایران اجازه نداد که از رفتار مدنی تخطی شود. این جنگ در مجموع موجب ارتقای اجتماعی ایرانیان در دنیا شد. یکی از دوستان که در ایام جنگ به اسپانیا رفت و آمد داشت، گفت: رفتار اسپانیایی‌ها با ایرانیان نسبت به گذشته متفاوت شده بود و به ایرانی‌ها بسیار احترام می‌گذاشتند. تمام دنیا به جز آرژانتین و اسرائیل از ترامپ عصبانی هستند و ایران هزینه نفرت مردم دنیا را از ترامپ پرداخت می‌کند، چرا که کشوری پیدا شده تا با امثال ترامپ برخورد کند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.