به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، این اوباش که با سابقهی درگیری و خصومت از سال گذشته، اخیراً با استفاده از سلاحهای سرد از جمله قمه و سلاح گرم کمری، اقدام به ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی و ضرب و جرح شهروندان کرده بودند، پس از شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتن، در عملیاتی غافلگیرانه به دام قانون افتادند.
در بازرسی از مخفیگاه متهمین، یک قبضه سلاح کمری به همراه فشنگ مربوطه و دو عدد قمه کشف و ضبط گردید.
تحقیقات تکمیلی از متهمین جهت کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی سایر اعضای این گروه از اوباش در جریان است.