پایان قلدری اراذل سلاح به‌دست+ فیلم

مشرق نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 11:14
دعوا، درگیری، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل‌واوباش تعطیل بردار نیست؛ پلیس با اعلام خبرکشف یک پرونده شرارت می‌گوید که با مخلان امنیت شهروندان مماشات ندارد.

به گزارش مشرق، در پی اقدامات خصمانه و درگیری‌های اخیر میان اوباش سابقه‌دار در محله جنت‌آباد که منجر به ناامنی و برهم خوردن نظم عمومی شده بود، شب گذشته طی دو عملیات ضربتی و جداگانه توسط مأموران پایگاه دوم پلیس اطلاعات، دو تن از مخلان نظم و امنیت عمومی در مخفیگاه‌های خود در مناطق جنت‌آباد و شهریار دستگیر شدند.

چند روز پیش فرد شروری که با بارگذاری شماره‌ای در فضای مجازی به بهانه اجاره منزل، بعد از پذیرش بانوان برای بازدید، آنها را در آسانسور مورد آزار و اذیت قرار می‌داد دستگیر شد؛ بازداشت عوامل شرارت در یک رستوران واقع در خیابان کارگر شمالی و دستگیری شرور سابقه‌دار کیانشهر که بلافاصله پس از آزادی با تعدادی از افرادی که با آنان خصومت داشت درگیر شده بود نیز در یک هفته اخیر رخ داد.

بر اساس گزارش پلیس، اوباش سابقه‌دار جنت‌آباد اخیراً با استفاده از سلاح‌های سرد از جمله قمه و سلاح گرم کمری، اقدام به ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی و ضرب و جرح شهروندان کرده بودند که در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کمری به همراه فشنگ مربوطه و دو عدد قمه کشف و ضبط شد. پلیس با بیان اینکه تحقیقات جهت کشف سایر جرائم و شناسایی اعضای دیگر این گروه در جریان است می گوید که سال گذشته نیز در پی درگیری‌های پراکنده، این اراذل اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده بودند که با اقدامات پیشگیرانه پلیس، از گسترش دامنه درگیری جلوگیری به عمل آمده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.