امیر جهانشاهی: شهید موسوی دکترین دفاعی را به تهاجمی تبدیل کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 11:32
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید امیر سپهبد موسوی دکترین نیروهای مسلح را از دفاعی به تهاجمی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علی جهانشاهی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی گفت: شهید امیر سپهبد موسوی می‌تواند یک الگو و اسوه برای همه نیروهای ارتش امروز و آینده باشد.

وی ادامه داد: اخلاص، تقوا و ولایتمداری ایشان زبان زد بود و او تمام رده های فرماندهی ارتش تا ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را طی کرده بود.

امیر جهانشاهی با تاکید بر اینکه شهید امیر سپهبد موسوی در همه دوره های علمی و نظامی هم نفر اول بود، افزود: این شهید والامقام با تفکر راهبردی که داشت دکترین نیروهای مسلح را از دفاعی به تهاجمی تبدیل کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.