امری پس از فتح لیگ اروپا با استون‌ویلا: با هم پادشاه هستیم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 11:52
سرمربی استون‌ویلا به قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استون‌ویلا شب گذشته (چهارشنبه) در فینال لیگ اروپا موفق شد فرایبورگ را در ورزشگاه توپراش (ورزشگاه خانگی بشیکتاش) با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد و به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برسد. اونای امری که متخصص لیگ اروپا به شمار می‌رود، پنجمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را تجربه کرد. او در سال‌های 2014، 2015 و 2016 در سه دوره متوالی سویا را به قهرمانی در این رقابت‌ها رسانده بود و در سال 2021 هم با ویارئال فاتح این رقابت‌ها شده بود.  

امری 54 ساله که اولین قهرمانی را برای استون‌ویلا در 30 سال گذشته به ارمغان آورد، پس از این بازی گفت: من همیشه از اروپا، از هر رقابت آن، لیگ کنفرانس، لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، اما به  طور ویژه لیگ اروپا، بسیار سپاسگزارم. ما در این رقابت‌ها با قدرت جنگیدیم و سعی کردیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ما این فصل به شکلی بسیار جدی بازی کردیم. البته جاه‌طلبی باشگاه و نحوه انجام این فرآیند نیز مهم بود. ما با کسب این جام، پیشرفت خود را نیز نشان دادیم.

وی افزود: رؤیای من وقتی به اینجا آمدم، بازی در اروپا و بازی برای کسب جام‌ها بود. این اولین جامی است که به دست می‌آوریم و باشگاه استون‌ویلا برای اولین بار پس از سال 1982 در اروپا جامی به دست آورد. دستیابی به این جام ما را بسیار خوشحال می‌کند و  باعث می‌شود که به نحوه کارمان افتخار کنیم، اما قرار نیست متوقف شویم.

سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا که پیش از دیدار فینال رسانه‌ها به او لقب «پادشاه لیگ اروپا» را داده بودند، در این باره خاطرنشان کرد: من واقعاً به خاطر رقابت در اروپا افتخار می‌کنم و  از هواداران و باشگاه‌های ویارئال و سویا هم سپاسگزارم، چون بدون آنها در این رقابت‌ها موفق نمی‌شدم. به همین دلیل است که احساس نمی‌کنم پادشاه این رقابت‌ها هستم و فقط احساس سپاسگزاری دارم. ما با هم پادشاه هستیم و البته من به عنوان مربی مسئولیت دارم که آن را به دست آورم.

امری در پایان تأکید کرد: کسب پیروزی دشوار است و بازی در فینال بسیار دشوارتر. با توجه به اینکه آنها قبلاً در نیمه‌نهایی تیمی دیگر را شکست داده بودند، لیاقت حضور در اینجا را داشتند. فرایبورگ تیم خوبی است که مربی خوبی هم دارند. تیم‌ها اینجا هستند چون لیاقتش را دارند.ما حتی پیش از بازی بازی خود را بخت اول پیروزی در این بازی نمی‌دیدیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.