دونده کرمانی رکورد دوی ۴۰۰ متر زنان را شکست

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 11:56
کرمان- زهرا زارعی، دونده کرمانی رکورد دوی ۴۰۰ متر زنان ایران را پس از ۱۴ سال شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بندر ترکمن که از صبح روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در ورزشگاه قاندومی آغاز شده است، زهرا زارعی دومیدانی‌کار کرمانی در ماده ۴۰۰ متر با ثبت زمان ۵۱.۹۷ ثانیه رکورد ملی این ماده را ارتقا داد.

زارعی، با ثبت این رکورد، جایزه یک میلیارد ریالی این مسابقات را نیز از آن خود کرد.

وی در بهمن سال ۱۴۰۴ و در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا، موفق به کسب مدال نقره شده بود.

گفتنی است رکورد ملی ۴۰۰ متر زنان ایران پیش از این با زمان ۵۲.۹۵ ثانیه در اختیار مریم طوسی بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.