سفیر ایران در پاکستان: 20 ملوان ایرانی ساعتی پیش به میهن بازگشتند

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 12:02
سفیر ایران در پاکستان بیان کرد که 20 ملوان ایرانی ساعتی پیش از اسلام آباد به میهن بازگشتند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رضا امیری مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: از اقدام انسان‌دوستانه و خیرخواهانه دولت محترم پاکستان برای پیگیری آزادی 20 ملوان ایرانی که به دلیل توقیف کشتی‌شان در آب‌های سنگاپور در وضعیت نامناسبی قرار داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در این راستا، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آقای محمد شهباز شریف، نخست‌وزیر محترم و وزارت امور خارجه پاکستان، به‌ویژه آقای اسحاق دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه و سایر نهادهای ذی‌ربط، تشکر می‌کنم.

سفیر ایران ادامه داد: این ملوانان پس از تلاش‌های دیپلماتیک از سنگاپور به اسلام‌آباد منتقل و ساعاتی پیش به میهن عزیز خود بازگشتند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.