واکنش پادشاه لیگ اروپا به قهرمانی با استون ویلا

مشرق نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 12:36
اونای امری به قهرمانی با استون ویلا در لیگ اروپا واکنش نشان داد و تاکید کرد که تیمش با شایستگی قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش مشرق، استون ویلا توانست با هدایت اونای امری با اقتدار و شایستگی قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد.

استون ویلا در بازی فینال با ۳ گل فرایبورگ را در هم کوبید تا جام قهرمانی را بالای سر برد. این نخستین و تنها عنوان قهرمانی استون ویلا در لیگ اروپا به شمار می آید اما اونای امری با ۵ قهرمانی در این رقابت‌ها لقب" پادشاه لیگ اروپا" را به خود اختصاص داده است.

این سرمربی اسپانیایی بعد از قهرمانی با استون ویلا گفت: بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند. آنها بسیار متعهد و با برنامه بازی کردند و در نهایت به چیزی که شایستگی آن را داشتند دست پیدا کردند. ما در این رقابت به حریفان خود احترام گذاشتیم و بسیار خوب ظاهر شدیم. در بازی فینال کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خوبی از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کردیم.

او ادامه داد: استون ویلا شایسته این پیروزی و قهرمانی بود چرا که بسیار تلاش کرد تا به یک باشگاه بزرگ تبدیل شود و امشب با قهرمانی در لیگ اروپا تاریخ ساز شد.

امری در پایان درباره بازگشت به لیگ اسپانیا گفت: احساس می کنم که فعلا حضورم در لیگ برتر انگلیس ادامه دارد. من ۵ قهرمانی در لیگ اروپا دارم. احساس می‌کردم که با استون ویلا هم قهرمان می‌شوم اما باید این را در زمین اثبات می‌کردیم که این کار را انجام دادیم. ما شایسته این قهرمانی بودیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.