پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 12:39
اصفهان-پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان صبح پنجشنبه طی مراسمی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان دانشگاه و منطقه رسماً آغاز به کار کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این پارک در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع و با زیربنای ۳ هزار متر مربع، با هدف ایجاد زیرساختی مناسب برای تجاری‌سازی ایده‌های علمی و حمایت از نخبگان منطقه راه‌اندازی شده است.

شاهین آخوندزاده با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده افزود: برای احداث و تجهیز این مجموعه بیش از ۵۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و بودجه‌های پژوهشی دانشگاه هزینه شده است.

پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نیز در این مراسم با تأکید بر ضرورت تقویت پیوند میان دانشگاه و صنعت گفت: پارک علم و فناوری سلامت کاشان محلی برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود و نقش مهمی در تبدیل ایده‌های نوآورانه پژوهشگران به محصولات فناورانه و کاربردی در حوزه سلامت ایفا می‌کند.

وی افزود: با فراهم‌شدن زیرساخت‌های تخصصی در این پارک، زمینه فعالیت شرکت‌های فناور در حوزه‌های پزشکی، داروسازی و علوم سلامت تقویت شده و چرخه تبدیل علم به ثروت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان تکمیل می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.