کودک بازمانده از جنابت میناب، خلبان شد + عکس و ویدئو

همشهری آنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 12:57
  فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد با میهمانی متفاوت، شاهد لحظه‌ای از پیوند میان آرزوهای معصومانه و جبران رنج‌های انسانی بود.

به گزارش همشهری آنلاین محمد شریفی، کودک هفت‌ساله‌ بازمانده از جنایت هولناک مدرسه «شجره طیبه» در میناب که برای مداوا در شهر یزد بستری است با همراهی و همکاری مجموعه امنیتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تیم مشاوره درمان پزشکی وی، فرودگاه بین المللی شهید صدوقی و با استقبال شرکت هواپیمایی اختصاصی یزد، در تجربه‌ای کوتاه اما به‌یادماندنی، آرزوی خلبان شدن خود را در کابین خلبان یک هواپیما RJ لمس کرد.

کودک بازمانده از جنابت میناب، خلبان شد + عکس و ویدئو

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.