آزادی ۲۰ ملوان ایرانی و بازگشت به وطن | تشکر ایران از نخست وزیر و مقامات پاکستان

همشهری آنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 13:11
سفیر کشورمان در پاکستان با تقدیر از اقدام انسان‌دوستانه و تلاش دیپلماتیک نخست‌وزیر و وزیر خارجه پاکستان، از آزادی و بازگشت ۲۰ ملوان ایرانی گیر افتاده در سنگاپور به کشورمان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان امروز پنجشنبه در پلتفرم ایکس نوشت: «از اقدام انسان‌دوستانه و خیرخواهانه دولت محترم پاکستان برای پیگیری آزادی ۲۰ ملوان ایرانی که به دلیل توقیف کشتی‌شان در آب‌های سنگاپور در وضعیت نامناسبی قرار داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.»

سفیر کشورمان در ادامه از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر «محمد شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان و وزارت امور خارجه پاکستان، به‌ویژه «اسحاق دار»، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور و سایر نهادهای ذیربط، تشکر و قدردانی به عمل آورد.

رضا امیری مقدم در ایکس نوشت: «این ملوانان پس از تلاش‌های دیپلماتیک از سنگاپور به اسلام‌آباد منتقل و ساعاتی پیش به میهن عزیز خود بازگشتند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.