مسکو: موضوع ایران با روش‌های دیپلماتیک و توجه به منافع تهران حل می‌شود

مشرق نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 13:33
وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: مسئله تهران فقط از طریق کانال‌ های دیپلماتیک و با در نظر گرفتن منافع تهران قابل حل و فصل است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد: آماده‌ایم تا به تهران و واشنگتن در اجرای راه‌ حل‌ های موجود در مورد اورانیوم غنی‌ شده کمک کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص اضافه کرد: ایران به تنهایی باید در مورد سرنوشت ذخایر اورانیوم خود تصمیم بگیرد. مسئله تهران فقط از طریق کانال‌ های دیپلماتیک و با در نظر گرفتن منافع تهران قابل حل و فصل است.

این در حالیست که سخنگوی وزارت خارجه ایران پیشتر در نشست خبری تأکید کرده بود: آمریکایی‌ ها به انتقال اورانیوم (غنی شده ایران) به آمریکا اشاره کرده‌ اند، اما این مسئله هیچ‌ گاه به‌عنوان گزینه تهران در مذاکرات مطرح نبوده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.