اقتصادنیوز: وزیر اور خارجه گفت: اگر لازم باشد منافع نظام اقتضا بکند که در میدان دیپلماسی، در میدان گفتگو، در میدان مذاکره حاضر بشویم، حاضر خواهیم شد با قوت، به همان قوتی که نیروهای مسلح در عرصه دفاع از کشور حاضر میشوند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عباس عراقچی، وزیر خارجه در مراسم گرامیداشت شهیدان خرازی و امیرعبداللهیان گفت: هرجا لازم باشد بجنگیم، میجنگیم؛ هرجا لازم باشه مذاکره کنیم مذاکره میکنیم. ماموریتی هست که نظام به هر یک از ما داده و ما هم ماموریتمان در این مسیر است کاملا هم در هماهنگی با مجموعه نظام، مجموعه اهداف نظام.
وی ادامه داد: اگر لازم باشد منافع نظام اقتضا بکند که در میدان دیپلماسی، در میدان گفتگو، در میدان مذاکره حاضر بشویم، حاضر خواهیم شد با قوت، به همان قوتی که نیروهای مسلح در عرصه دفاع از کشور حاضر میشوند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.