راننده فاقد صلاحیت اتوبوس در محور قم متوقف و به مراجع قضایی معرفی شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 13:48
قم- رئیس پلیس راه استان قم گفت: اتوبوسی با ۴۲ نفر مسافر در مسیر آزادراه کاشان _ قم، با راننده فاقد صلاحیت در حال حرکت بود که توسط مأموران پلیس راه قم متوقف، راننده و مالک به مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله شاکری اظهار کرد: اتوبوسی با ۴۲ نفر مسافر در مسیر آزادراه کاشان _ قم، با راننده فاقد صلاحیت در حال حرکت بود که توسط مأموران پلیس راه قم متوقف، راننده و مالک به مراجع قضایی معرفی و اتوبوس به پارکینگ منتقل شدند.

وی گفت: با هماهنگی ستاد پلیس راه فراجا و دستور مقام قضایی، خودرو به‌مدت حداقل یک ماه در پارکینگ متوقف و مالک خودرو نیز به دلیل قرار دادن وسیله نقلیه در اختیار فرد فاقد صلاحیت، در جایگاه معاونت در جرم به دادسرا معرفی و کارت هوشمند وی ابطال می شود.

رئیس پلیس راه استان قم بیان کرد: در صورت وقوع تصادف در چنین شرایطی، حتی با وجود بیمه‌نامه، شرکت بیمه هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرد و غرامتی پرداخت نمی‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.