بهترین دارو صلح است

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 14:07
وزیر بهداشت کشورمان در حاشیه هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت با دکتر تدروس، مدیرکل WHO ملاقات و گفت‌و‌گو کرد.

بهترین دارو صلح است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در ژنو با اشاره به ارائه مستندات مصور آسیب‌های زمان جنگ، بر تداوم تلاش‌های نظام سلامت برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی تأکید و از حمایت تدروس در محکومیت حمله به مراکز درمانی از جمله انستیتو پاستور قدردانی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ارائه مستندات مصور آسیب‌های زمان جنگ به دکتر تدروس در جریان سخنرانی در مجمع عمومی، بر تلاش شبانه‌روزی نظام سلامت برای ادامه خدمات درمانی و بهداشتی علی‌رغم شرایط ایجاد شده در حوزه جنگ تأکید کرد.

محمدرضا ظفرقندی، همچنین از موضع‌گیری‌ها و حمایت ارزشمند مدیرکل WHO در جریان جنگ اخیر قدردانی و بر محکومیت آسیب به مراکز بهداشتی درمانی از جمله انستیتو پاستور ایران توسط تدروس اشاره نمود.

 تدروس نیز با تاکید بر تبعات انسانی جنگ گفت: «بهترین دارو صلح است» و ابراز امیدواری کرد: گفت‌و‌گو جای جنگ را بگیرد. وی همچنین بر پیگیری تأمین واکسن و ملزومات پزشکی مورد نیاز کشور از کانال‌های سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد.

این ملاقات در دفتر دکتر تدروس در مقر سازمان جهانی بهداشت در ژنو و در فضایی بسیار دوستانه برگزار شد و مدیرکل WHO وزیر بهداشت و هیأت همراه را تا زمان خروجی ساختمان همراهی کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.