ولی زاده نایب قهرمان آسیا شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 14:10
ملی پوش وزن ۵۴ کیلوگرم ایران در مبارزه فینال برابر حریفش شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا که در مغولستان جریان دارد، صبح امروز پنجشنبه در وزن ۵۴- کیلوگرم که ۴۶ تکواندوکار حضور داشتند، یاسین ولی زاده با پیروزی برابر رقبایش فینالیست شد. وی در فینال شکست خورد به مدال نقره رسید.

ولی زاده در مرحله نیمه نهایی جهانگیر خدابردیف از ازبکستان را در دو راند شکست داد و به فینال رسید. این ملی پوش با پیروزی برابر حریفانی از سنگاپور (پنگ کستون)، عربستان (المشرف) و مهدی رزمیان دیگر نماینده کشورمان به نیمه نهایی صعود کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.