آرین سلیمی و یاسین ولیزاده؛ نمایندگان ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا صاحب نشان های طلا و نقره شدند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیست و هفتمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در بخش مبارزه از امروز، با حضور ۳۳۸ تکواندوکار از ۳۱ کشور به میزبانی مغولستان و در شهر اولانباتور آغاز شد.
در روز نخست این پیکارها، تیم ایران پنج نماینده داشت که ثمره آن یک نشان طلا و یک نقره بود.
در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم مردان، یاسین ولیزاده مقابل پنک از سنگاپور، المشرف از عربستان، مهدی رزمیان دیگر نماینده ایران و جهانگیر خدابردیف از ازبکستان به برتری رسید و به فینال رسید. او در دیدار پایانی برابر جعفر الداوود از اردن در دو راند متوالی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم، آرین سلیمی دارنده نشان طلای المپیک برابر عبدالرحیموف از قرقیزستان، سوهایمی از مالزی و کانگ از کره جنوبی به پیروزی رسید و سزاورانه جواز حضور در فینال را کسب کرد.
آرین در فینال برابر مرات ماولونوف از ازبکستان قرار گرفت و راند اول را واگذار کرد، اما در راند دوم برنده شد. در راند سرنوشتساز سوم کار تا ثانیه پایانی با تساوی ۱۰ بر ۱۰ دنبال میشد که نماینده شایسته ایران موفق شد با ضربهای تماشایی به دو امتیاز دیگر دست یافته و نشان طلا را از آن خود کند.
منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.