ویزیت رایگان ۳۱۰ نفر در میناب به مناسبت هفته سلامت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 14:50
میناب- رئیس بسیج جامعه پزشکی میناب ،از ارائه خدمات تخصصی و رایگان پزشکی به ۳۱۰ نفر از اهالی روستای دهو از توابع بخش تیاب شهرستان میناب به مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت خبر داد.

میثم صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اردوی جهادی درمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی میناب و دانشکده علوم پزشکی شرق هرمزگان،هلال احمر میناب و با هدف ارتقای دسترسی مردم مناطق روستایی به خدمات سلامت برگزار شد.

وی افزود : در این برنامه، متخصصان داخلی، اطفال، زنان و زایمان، روانپزشک، پزشک عمومی، کارشناسان مامایی، پرستاری و روانشناس به ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و مشاوره‌ای پرداختند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان میناب با اشاره به اهمیت توسعه عدالت در سلامت، گفت : ارائه خدمات رایگان درمانی در مناطق کمتر برخوردار، بخشی از مسئولیت اجتماعی حوزه سلامت و اقدامی مؤثر در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی است.

صالحی عنوان کرد: اجرای این‌گونه برنامه‌ها علاوه بر شناسایی و پیگیری مشکلات درمانی مردم، موجب افزایش آگاهی عمومی در زمینه پیشگیری و مراقبت‌های سلامت نیز می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.