شهباز شریف شنبه به پکن سفر می‌کند

خبرآنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 15:41
وزارت خارجه چین امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان و مسوول میانجیگری در مذاکرات تهران-واشنگتن، شنبه به پکن سفر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد که نخست‌وزیر پاکستان از ۲۳ مه (شنبه دوم خرداد) سفر خود به پکن را آغاز خواهد کرد و این سفر تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

به روایت ایسنا و به گزارش سایت النشره، سخنگوی وزارت خارجه چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا مذاکراتی که در این سفر انجام می‌شود، شامل موضوع ایران نیز خواهد بود یا نه، گفت: چین از میانجیگری عادلانه و متعادلی که پاکستان برای برقراری صلح و پایان دادن به جنگ در پیش گرفته، حمایت می‌کند.  

شهباز شریف به عنوان میانجی مذاکرات میان ایران و آمریکا، در حالی به چین سفر خواهد کرد که فیلد مارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان، در جریان ادامه گفت‌وگوها و رایزنی با مقامات تهران، به واسطه میانجیگری میان تهران و واشنگتن، امروز به تهران سفر می‌کند.

همچنین روز چهارشنبه «سید محسن نقوی» وزیر کشور پاکستان برای دومین بار طی هفته جاری وارد تهران شد و با وزیر کشور ایران و همچنین رئیس‌جمهور کشورمان گفت‌وگو و تبادل‌نظر انجام داد.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.