وعده مهم پزشکان به سلطان پرسپولیس

خبرورزشی پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 15:47
پزشکان معالج علی پروین به او در مورد روند بهبودی اش وعده ای مهم و البته کاملاً دلگرم کننده داده‌اند.

بستری شدن علی پروین در بیمارستان یکی از خبرهای مهمی بود که در روزهای پایانی اردیبهشت شنیدیم و البته بسیاری از بزرگان فوتبال کشورمان را نیز نگران این چهره فراموش نشدنی کرد اما خوشبختانه خطر رفع شده و علی آقا روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت بیمارستان را ترک کرد.

در همین رابطه خبردار شدیم کادر پزشکی معالج پروین به او تاکید کرده‌اند بیماری دیابت او کاملاً تحت کنترل بوده و اگر دستورات قضایی و پزشکی را رعایت کند، کوچک‌ترین مشکلی برایش ایجاد نخواهد شد. همچنین از بابت زخم پای سلطان پرسپولیس هم به او تاکید شد که به مدت ۷۲ ساعت روند پانسمان و تعویض آن دامه پیدا می‌کند تا همه چیز به حالت عادی برگردد. پزشکان به علی آقا گفته‌اند زخم پایش حداکثر تا عصر شنبه دوم خرداد خوب می‌شود و او دیگر کوچک‌ترین مشکلی برای راه رفتن هم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اختصاصی| علی پروین از بیمارستان مرخص شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.