رژیم امارات محموله جدید از صهیونیست‌ها دریافت می‌کند

مشرق نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 16:17
حاکمان امارات سفارش جدید خود به رژیم صهیونیستی را در ادامه خیانت به امت اسلام دریافت می‌کنند.

به گزارش مشرق،‌ حکومت امارات محموله جدید از رژیم صهیونیستی دریافت می‌کند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که امارات، بلندگوهایی را از اسرائیل خریداری کرده تا در آژیرهای هشدار مورد استفاده قرار دهد.

این رسانه ها تصاویری از محموله ارسالی برای رژیم حاکم بر امارات منتشر کردند.

حکومت امارات در جنگ تروریستی آمریکایی صهیونیستی علیه ایران تمام امکانات خود را در اختیار متجاوزان برای کشتار مردم ایران و ارتکاب جنایات و ویرانگری در کشور همسایه خود قرار داد و همدستی خود با دشمنان امت اسلام و خیانت به آنها را همچنان ادامه می دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.