توقیف ۴ کامیون حمل سوخت حاوی ۸۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 16:27
بندرعباس- مأموران انتظامی موفق به شناسایی و توقیف ۴ دستگاه کامیون تانکر حامل ۸۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی هرمزگان اعلام کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و رصد خودروهای حامل سوخت، روز گذشته حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به ۴ دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

مأموران پس از توقف خودروها جهت بررسی، در بازرسی از آن‌ها مقدار ۸۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی را کشف کردند.

در این رابطه، رانندگان خودروها دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و سوخت‌های کشف‌شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده شد .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.