معاون فرماندار دیلم: نقاط حادثه‌خیز شهرستان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 16:33
بوشهر-معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دیلم گفت: شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز، اصلاح و آشکارسازی سرعت‌کاه‌ها و آموزش ویژه موتورسواران اولویت‌های شورای ترافیک باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن باباحسنی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم با تأکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و انتظامی در اجرای مصوبات این شورا اظهار کرد: برنامه‌ریزی اصولی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی استاندارد و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز می‌تواند نقش مؤثری در بهبود وضعیت تردد در شهرها داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فنی برای بررسی نقاط پرخطر در شهرهای دیلم و امام حسن افزود: با ابلاغ نظر کارشناسی، اقدامات لازم برای رفع این نقاط عملیاتی خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دیلم همچنین بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای موتورسواران و خانواده‌هایشان در راستای کاهش تصادفات تدوین شده است که به‌زودی با برگزاری «میز خدمت» اجرایی خواهد شد.

وی افزود: اصلاح، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعت‌کاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای افزایش ایمنی معابر در دست اقدام است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.