به گزارش مشرق، حساب نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس در توئیتر اعلام کرد:
جمهوری اسلامی ایران محدودهٔ نظارتی مدیریت تنگه هرمز را به این شرح تعیین کرده است:
«خط اتصال کوه مبارک درایران وجنوب فجیره درامارات در شرق تنگه تاخط اتصال انتهای جزیره قشم درایران و ام القیوین امارات درغرب تنگه.»
تردد در این محدوده برای عبور از تنگه هرمز نیازمند هماهنگی با مدیریت آبراه خلیج فارس ومجوز این نهاد است.

*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.







