کنار گذاشته شدن 2 تیم از لیگ برتر هندبال

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 17:21
دبیرکل فدراسیون هندبال از کنار گذاشته شدن دو تیم از جدول رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، علی‌اکبر خوشنویس زارچ درباره غیبت دو تیم در هفته‌های پایانی سی و هشتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان که به صورت متمرکز در کرمان در حال برگزاری است، اظهار داشت: بعد از نظرسنجی از تمامی باشگاه‌ها، فدراسیون هندبال تصمیم گرفت 6 هفته باقی مانده از لیگ برتر هندبال مردان را که به خاطر حمله رژیم آمریکایی – صهیونی به خاک کشورمان به تعویق افتاده بود، در شهر کرمان برگزار کند. خوشبختانه این رقابت‌ها با میزبانی خوب باشگاه مس کرمان در جریان است و سه شنبه 5 خرداد هم با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: متاسفانه دو تیم سپاهان نوین و فرازبام خاییز دهدشت در کرمان حضور پیدا نکردند و با وجود تذکرات فدراسیون، طبق برنامه در بازی‌های خود حاضر نشدند. بر همین اساس و با استناد به آیین نامه مسابقات لیگ برتر، این دو تیم با توجه به غیبت در دو بازی از لیگ برتر، از جدول کنار گذاشته می شوند و تمامی امتیازات آن ها از جدول رقابت ها حذف خواهد شد. 

خوشنویس زارچ در پایان گفت: کمیته انضباطی فدراسیون هندبال هم به زودی در این خصوص تشکیل جلسه خواهد داد و رای لازم را طبق آیین نامه که سقوط به یک یا دو رده پایین در مسابقات باشگاهی است، خواهد داد. 

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.