اولین واکنش ایران به ادعای دستور رهبری درباره اورانیوم غنی شده / هیچ فرمان جدیدی صادر نشده است

اقتصادنیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 18:04
اقتصادنیوز: خبرنگار الجزیره درمورد ادعای امروز رویترز گفت: یک مقام ارشد ایرانی به من گفت که ادعای صدور دستور جدید حقیقت ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، علی هاشم خبرنگار الجزیره درمورد ادعای امروز رویترز درمورد ذخایر اورانیوم گفت: یک مقام ارشد ایرانی به من گفت که ادعای صدور دستور جدید که بر اساس آن ذخایر اورانیوم غنی شده باید در داخل ایران باقی بماند حقیقت ندارد و گفت این گزارش‌ها «تبلیغات دشمنان توافق» است.

این مقام افزود: «هیچ فرمان جدیدی صادر نشده» و موضع تهران همواره ثابت بوده است: 

ایران خود مواد را کاهش غنا خواهد داد. این مقام تأکید کرد: «این موضوع در مرحله بعدی مذاکرات مطرح خواهد شد.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.