عبور ۳۱ فروند کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز 

مشرق نیوز پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 18:24
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عبور ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز خبر داد.

به‌ گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، طی شبانه روز گذشته ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: علی رغم تجاوز ارتش تروریستی امریکا و ایجاد ناامنی بی سابقه در کل خلیج فارس و بطور خاص تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه تلاش نمود مسیر مشخص و ایمنی برای عبور و استمرار تجارت جهانی ایجاد نماید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.