عبور ۳۱ فروند کشتی در شبانه‌روز اخیر از تنگه هرمز با هماهنگی سپاه

خبرآنلاین پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 18:48
نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی‌های تجاری با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به روایت فارس، روابط‌عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی‌های تجاری با هماهنگی و تأمین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند. علی‌رغم تجاوز ارتش تروریستی امریکا و ایجاد ناامنی بی‌سابقه در کل خلیج‌فارس و به طور خاص تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه تلاش نمود مسیر مشخص و ایمنی برای عبور و استمرار تجارت جهانی ایجاد نماید.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.