پنج ملی‌پوش تراکتور در راه جام‌جهانی

خبرورزشی پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 18:54
باشگاه تراکتور در نهایت با پنج ملی‌پوش به استقبال جام جهانی خواهد رفت.

شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده در اردوی تیم ملی ایران در ترکیه حضور دارند و اودیل‌ خامروبکوف نیز همراه تیم ملی ازبکستان تمرین می‌کند تا آماده حضور در جام جهانی شوند.

شجاع خلیل زاده

نکته جالب این که هواداران تراکتور انتظار داشتند محمد نادری و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی هاشم‌نژاد هم به تیم ملی دعوت شوند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد تا این باشگاه با پنج ملی‌پوش به استقبال جام جهانی برود.

دانیال اسماعیلی فر

حضور هر بازیکن ملی‌پوش ۲۵۰ هزار دلار برای باشگاه عایدی خواهد داشت و به این ترتیب باشگاه تراکتور حدود ۱٫۲۵۰ میلیون دلار پاداش به دست خواهد آورد که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: داستان عجیب‌ترین دعوت تاریخ تیم ملی برای جام جهانی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.