۴ واحد صنفی متخلف صنفی در مشهد پلمب شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 19:26
مشهد- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: سه هایپرمارکت و یک واحد نانوایی در محدوده قاسم‌آباد مشهد پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: در راستای صیانت از معیشت مردم و برخورد با تخلفات صنفی، طی سه گشت مشترک شعب سیار تعزیرات حکومتی با حضور نماینده پلیس و بازرسان این مدیریت، چهار واحد صنفی متخلف در سطح شهر مشهد مهر و موم شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی افزود: در جریان این بازرسی‌ها، سه هایپرمارکت و یک واحد نانوایی در محدوده قاسم‌آباد شناسایی شدند که به دلیل تخلف گرانفروشی، با دستور شعب سیار تعزیرات حکومتی مهر و موم شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.