خشم وزیر خارجه ترامپ از موضع ناتو در قبال ایران      

الف پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 19:38
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا از موضع ائتلاف ناتو در قبال ایران خشمگین شد.

به گزارش تسنیم، مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی، با ابراز خشم و ناامیدی نسبت به رویکرد ناتو در قبال ایران، عملکرد این ائتلاف را در این پرونده ناکافی دانست.

روبیو که از تلاش‌های ناکام ارتش تروریستی آمریکا برای دخل و تصرف در تنگه هرمز کلافه شده است، مدعی شد اصرار ایران بر وضع عوارض در تنگه هرمز، دستیابی به هرگونه توافق دیپلماتیک را با اختلال جدی مواجه می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین مدعی سفر قریب‌الوقوع هیئتی از مقامات پاکستانی به تهران شد.

ادعای مارکو روبیو در حالی مطرح شده که زیاده‌خواهی‌های ایالات متحده آمریکا تا کنون مانع از توافق بر سر آتش‌بس در جنگ علیه ایران شده است. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.