ویزا نرسید، تیم ملی به کاپ جهانی نمی‌رود!

برترین‌ها پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 20:21
عدم صدور ویزا، سابریست‌های کشورمان را از حضور در کاپ جهانی مصر محروم کرد.

خبرآنلاین: عدم صدور ویزا، سابریست‌های کشورمان را از حضور در کاپ جهانی مصر محروم کرد.

6322095

سابریست‌های کشورمان که بیش از ۴۵ روز است در کمپ تمرینی کریستین بائو حضور دارند و تمرینات پرفشاری را در ایتالیا سپری کردند، به دلیل عدم صدور روادید، حضور در کاپ جهانی مصر را از دست دادند.

سابریست‌های کشورمان به همراه کادرفنی از این کمپ تمرینی و اردوی مشترک نهایت بهره را برده بودند اما عدم صدور روادید سابریست های کشورمان را از حضور در این رقابتها محروم کرد.

به این ترتیب سابریست های کشورمان بزودی از ایتالیا به ایران برمیگردند تا تمرینات و اردوها را در کشورمان پیگیری کنند و آماده رقابتهای بعدی شوند.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.