عبور ۳۱ فروند کشتی طی شبانه روز گذشته از تنگه هرمز با هماهنگی سپاه  

الف پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 20:34
طی شبانه روز گذشته۳۱ فروند کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه طی شبانه روز گذشته ۳۱ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: علی رغم تجاوز ارتش تروریستی آمریکا و ایجاد ناامنی بی سابقه در کل خلیج فارس و بطور خاص تنگه هرمز، نیروی دریایی سپاه تلاش نمود مسیر مشخص و ایمنی برای عبور و استمرار تجارت جهانی ایجاد نماید.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.