سخنگوی وزارت خارجه: ادعاهای هسته‌ای در مذاکرات فاقد اعتبار است

عصر ایران پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 20:56
اسماعیل بقائی شامگاه پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ادعاهای مطرح‌شده در رسانه‌ها پیرامون مباحث هسته‌ای و مواد غنی‌سازی‌شده را فاقد اعتبار خواند. وی تمرکز اصلی این مرحله از گفت‌وگوها را پایان دادن به جنگ در همه جبهه‌ها دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره «فضاسازی‌های رسانه‌ای راجع به مذاکرات خاتمه جنگ» تاکید کرد: «هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌هایی که در روزهای اخیر راجع به ابعاد مختلف مذاکرات مطرح شده قابل تایید نیست.»

به گزارش ایرنا، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: در این مرحله تمرکز مذاکرات بر خاتمه جنگ در همه جبهه‌ها به شمول لبنان است و ادعاهایی که درباره مباحث هسته‌ای، از جمله موضوع مواد غنی شده یا بحث غنی‌سازی، در رسانه‌ها مطرح شده، صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و فاقد اعتبار است.

بقائی تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق راجع به جزئیات مذاکرات توسط مقام‌های رسمی صلاحیت‌دار و سخنگوی هیات مذاکره‌کننده صورت می‌گیرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.