کشف ۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در دشت آزادگان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 21:24
اهواز ـ فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بیت‌سیاح گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در روستای حوزه استحفاظی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه الله اکبر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و احراز صحت موضوع، با هماهنگی قضائی تیمی متشکل از ماموران انتظامی و نماینده اداره برق به محل اعزام و بازرسی از چهار باب منزل مسکونی انجام شد.

سرهنگ بیت‌سیاح تصریح کرد: در جریان این بازرسی‌ها، در مجموع ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، بیان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر علاوه بر فشار مضاعف بر شبکه برق، جرم محسوب شده و پلیس با هرگونه فعالیت غیرقانونی که موجب تضییع حقوق عمومی شود، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.