همه کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی حضوری شد      

الف پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 21:24
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبرداد.

به‌گزارش تسنیم، ابوالفضل واحدی، معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها اعلام کرد: اقدامات لازم برای برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان‌ تحصیلات تکمیلی تا پایان نیم‌سال اتخاذ گردد.

معاون آموزشی وزیر علوم همچنین به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرد؛ دانشگاه‌ها می‌توانند درمورد برگزاری کلاس‌های فشرده حضوری برای دروس کارگاهی، آزمایشگاهی در مقاطع کاردانی و کارشناسی برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.