آمریکا، سفیر ایران در لبنان را تحریم کرد

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 22:02
آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه ایران و لبنان سفیر کشورمان در بیروت را تحریم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا رئوف شیبانی، سفیر کشورمان در لبنان را تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفته که 9 فرد را در لبنان به دلیل آنچه «مانع‌تراشی در روند صلح در لبنان و جلوگیری از خلع سلاح حزب‌الله» خوانده شده در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این تحریم‌ها شامل چند نماینده پارلمان لبنان نیز شده است.این نخستین بار نیست که آمریکا به بهانه‌های واهی در امور داخلی کشورهای منطقه و جهان دخالت کرده و باعث بر هم زدن ثبات و امنیت داخلی این کشورها شده است.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.