تمهیدات جدید برای کاهش صف‌های بنزین در هرمزگان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 22:15
بندرعباس-فرماندار بندرعباس با بیان اینکه برای کاهش صف‌های سوختگیری در هرمزگان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، تمهیدات جدید برای کاهش صف‌های بنزین در هرمزگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد پویافر اظهار کرد: از ساعت ۱۲ امشب، به مدت ۱۰ روز کارت‌های سوخت اضطراری جایگاه‌ها جمع آوری می‌شود و در این مدت شرکت پخش فرآوردهای نفتی پایش تصویری و سیستم پلاک خوان را در جایگاه‌ها فعال می‌کند.

وی گفت: برای خودرهای اداری و فاقد کارت سوخت دو جایگاه ویژه در این ۱۰ روز در نظر گرفته شده است و همچنین خودروهای فاقد کارت سوخت باید برای صدور کارت اقدام کنند که در مدت ۴۸ ساعت کارت آن‌ها در استان صادر می‌شود.

پویافر افزود: علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتر و ۷۰ لیتر یارانه‌ای اختصاص ۱۱۰ لیتر بنزین ۵ هزار تومانی برای پلاک‌های ۸۴ و ۹۴ در استان تصویب و در نظر گرفته شده است که در صورت تایید مسئولان ملی از تیرماه به حساب کارت سوخت این پلاک‌ها واریز می‌شود.

وی عنوان کرد: سوختگیری یک بار در روز هر خودرو نیز از دیگر طرح‌هایی است که اجرا می‌شود.

فرماندار بندرعباس افزود: احتمال کدینگ کارت سوخت‌ها نیز در استان وجود دارد.

پویافر خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها برای رفاه و آسایش مردم است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.