آمریکا نیمی از ذخیره موشک‌های «تاد» را مصرف کرد

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 22:16
واشنگتن پست: آمریکا نیمی از ذخیره موشک‌های «تاد» را در جریان جنگ علیه ایران مصرف کرد

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از ارزیابی‌های وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که واشنگتن در جریان جنگ علیه ایران بخش بزرگی از ذخایر موشک‌های رهگیر خود را مصرف کرده است.

در این گزارش آمده است ارتش آمریکا در این جنگ مقدار زیادی از موشک‌های رهگیر خود را مصرف کرده؛ حتی بیش از آنچه صهیونیست‌ها استفاده کرده است.

به گفته نگارنده گزارش و براساس آمارهای رسمی ثبت شده آمریکا برای دفاع از اسرائیل بیش از 200 موشک سامانه «تاد» شلیک کرده است.

تاکید گزارش یاد شده براین است که این تعداد تقریباً معادل نیمی از کل ذخیره موشک‌های «تاد» پنتاگون ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.