رایزنی وزرای خارجه قطر و مصر درباره ایران

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 22:48
وزارت خارجه قطر امروز پنجشنبه از رایزنی وزیر خارجه این کشور با مصر درباره ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه قطر اعلام کرد «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی با «بدر عبدالعاطی» وزیر خارجه مصر درباره تحولات منطقه رایزنی کرده است.

 دو طرف درباره تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها در منطقه و مهار بحران‌های جاری گفتگو کردند.

 وزیر خارجه قطر بر ضرورت همکاری همه طرف‌ها با تلاش‌های میانجی‌گرانه تأکید کرد.

 وی دستیابی به توافقی پایدار از طریق گفت‌وگو و راهکارهای مسالمت‌آمیز برای جلوگیری از تشدید دوباره تنش‌ها را ضروری دانست.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.