مطالبات داروخانه ها از بیمه ها به ۵ ماه رسید+فیلم

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 04:41
معاون حقوقی انجمن داروسازان ایران، میانگین زمانی مطالبات معوق داروخانه ها از بیمه های پایه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه بذرافشان گفت: سازمان تامین اجتماعی، اخیرا طلب آذر ۱۴۰۴ داروخانه ها را پرداخت کرده است.

وی با احتساب ۴ همت مطالبه ماهانه داروخانه ها از سهم سازمان و سهم ارزی تامین اجتماعی، افزود: داروخانه‌ها هنوز ۱۶ همت مطالبات معوق از سازمان تامین اجتماعی دارند.

بذرافشان به مطالبات معوق داروخانه ها از سازمان بیمه سلامت ایران و بیمه نیروهای مسلح، اشاره کرد و گفت: بیمه سلامت ۶ ماه و نیروهای مسلح هم ۵ ماه بدهی به داروخانه ها دارند.

وی افزود: ادامه این روند باعث می شود داروخانه ها برای خرید دارو، نقدینگی نداشته باشند و همین موضوع می‌تواند باعث کمبود کاذب دارو شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.