ریابکوف: آمریکا سیاست مهار و تضعیف روسیه را ادامه می‌دهد

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 04:55
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا در قبال بحران اوکراین به دنبال نتایج ملموس است، اما همچنان سیاست تضعیف روسیه را کنار نگذاشته و تحریم‌ها نیز ناکارآمد بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنک سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، اعلام کرد رویکرد آمریکا در قبال بحران اوکراین بر دستیابی به نتایج متمرکز شده، اما واشنگتن همچنان سیاست مهار و تضعیف روسیه را به‌طور کامل کنار نگذاشته است.

ریابکوف در گفت‌وگو با روزنامه «ودوموستی» گفت: دولت فعلی آمریکا تا حد زیادی از رویکرد ایدئولوژیک و جهانی‌گرایانه دولت‌های پیشین فاصله گرفته، اما هنوز نمی‌توان از پایان کامل سیاست منزوی‌سازی روسیه سخن گفت.

او همچنین تأکید کرد که روسیه در برابر تحریم‌های غرب مقاومت کرده و مسکو بارها ناکارآمدی این تحریم‌ها را مطرح کرده است.

ریابکوف افزود: بحران اوکراین نتیجه سیاست‌های ناتو علیه روسیه است و حل آن نیازمند توجه به ریشه‌های اصلی درگیری خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.