لبنان حمله اسرائیل به مرکز امدادی را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم جمعه 01 خرداد 1405 - 06:16
وزارت بهداشت لبنان حمله رژیم اسرائیل به مرکز امدادی در جنوب این کشور را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت لبنان  ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در جنوب این کشور تاکید کرد: هدف قرار دادن مرکز امدادرسانی در شهرک «حناویه» صرفاً یک نقضِ گذرا نیست، بلکه اثبات قطعی بی‌توجهی دشمن اسرائیلی به قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.

وزارت بهداشت لبنان در این بیانیه افزود: ما مصمم هستیم که در برابر این جنایات تروریستی که خط مقدم امدادرسانی و امور بشردوستانه را هدف قرار می‌دهند، هیچ‌گونه تساهل و چشم‌پوشی نکنیم.

وزارت بهداشت لبنان تصریح کرد: جنایات دشمن علیه خط مقدم دفاع از انسانیت، بدون مجازات نخواهد ماند و با گذشت زمان فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام / 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.