کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه «مهر ایران ۲» در سقز به زمین زده شد

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 08:15
سقز- خیر مدرسه‌ساز سقزی که پیش‌تر مدرسه «مهر ایران ۱» را احداث کرده بود، این بار ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه «مهر ایران ۲» را در محله جاقل (کیان) سقز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه «مهر ایران ۲» صبح جمعه با حضور جمعی از مسئولان، خیران و فعالان حوزه آموزش در شهر سقز برگزار شد.

این واحد آموزشی به همت «عباس جعفرزاده» خیر مدرسه‌ساز و در جوار مسکن‌های مهر جاقل (کیان) سقز احداث خواهد شد. وی پیش از این نیز مدرسه ۱۰ کلاسه «مهر ایران ۱» را در این شهرستان ساخته است.

مدیر آموزش و پرورش سقز در این مراسم اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه «مهر ایران ۲» در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته می‌شود.

محمد گدرونی افزود: در حال حاضر چندین پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان سقز در دست اجرا است که از جمله آن‌ها می‌توان به دبستان ۱۸ کلاسه شهید فهمیده، دبستان روستاهای سوته، هیجانان، مرخز و هبکی، مدرسه کوهدشت (صالح‌آباد) و سالن ورزشی شهید ترکمن اشاره کرد.

وی با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی منطقه عنوان کرد: در شهرستان سقز و منطقه زیویه در مجموع بیش از ۵۴ هزار دانش‌آموز در ۴۲۵ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.