فعال سیاسی اصولگرا: نباید آتش‌بس را قبول می‌کردیم/ هرچقدر هم عراقچی حرف از مذاکره بزند، آمریکایی‌ها اصرار دارند جنگ را ادامه بدهند

خبرآنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 08:28
محمدصادقی کوشکی با تاکید بر اینکه اختلافات ایران و آمریکا با مذاکره حل نخواهد شد، گفت: هرچقدر هم آقای عراقچی و مافوق او دنبال مذاکره باشند، آمریکایی‌ها خواهان ادامه جنگ هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا در یک برنامه تلویزیونی تاکید کرد: نباید آتش‌بس را می‌پذیرفتیم چون الان هیچ اهرم فشاری نداریم که آمریکا را مجبور کنیم به تعهداتش عمل کند.

بنا بر روایت فرارو، وی افزود: یک وقتی می‌گفتند که بستن تنگه هرمز اهرم فشار کافی است اما دیدیم که آمریکا دهانه ورودی دریای عمان را محاصره کرد یعنی اهرم فشا در مقابل اهرم فشار.

کوشکی گفت: هرقدر هم آقای عراقچی حرف از مذاکره بزند، آمریکایی‌ها اصرار دارند که جنگ را ادامه بدهند. اگر قرار بود اختلافات با مذاکره حل شود، در این دوازده سالی که مذاکره می‌کنیم حل شده بود. جنس اختلافات ما و آمریکا مذاکره پذیر نیست. هرچقدر هم آقای عراقچی و مافوق او دنبال مذاکره باشند، آمریکایی‌ها خواهان ادامه جنگ هستند.

31216

 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.