شرایط نامشخص میلاد محمدی در پرسپولیس

خبرورزشی جمعه 01 خرداد 1405 - 09:48
میلاد محمدی تمرین پرسپولیس را نرفت اما خود را به اردوی تیم ملی رساند تا عصبانیت مسئولان را برانگیزد.

میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که همراه با تیم ملی در تعطیلات نوروز به ترکیه رفته بود بعدازاین اردو، از ترکیه به یونان رفت.

بعد از آغاز تمرینات پرسپولیس در دوران آتش‌بس، میلاد محمدی که از سوی باشگاه برای حضور در تمرینات فراخوانده شده بود حاضر به بازگشت به تهران نشد تا باشگاه پرسپولیس او را جریمه کند.

رفتار عجیب محمدی آنجا بود که این بازیکن که برای حضور در تمرینات پرسپولیس به تهران نیامده بود پس از دعوت به اردوی تیم ملی خیلی زود خود را به تهران رساند تا شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد.این موضوع ناراحتی و عصبانیت مسئولان پرسپولیس در پی داشت که چرا این بازیکن که با این تیم قرارداد دارد از حضور در تمرینات تمرد کرده که البته گفته می‌شد دلیل این موضوع این بوده که محمدی بابت یک سوءتفاهم مالی از باشگاه پرسپولیس دلخوری دارد.

بااین‌همه قرارداد محمدی در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسد و در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد که این قرارداد تمدید شود.

بیشتر بخوانید: میلاد محمدی: مقابل اسپانیا با تمام وجود جنگیدیم/ ممکن است در جام‌جهانی ضربه بخوریم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.