وزارت بهداشت لبنان: هدق قرار دادن امدادگران جنایت است

خبرگزاری تسنیم جمعه 01 خرداد 1405 - 10:57
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که هدف قرار دادن امدادگران جنایتی است که پیش روی جوامع بین‌المللی انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت لبنان امروز جمعه از شهادت 4 امدادگر و زخمی شدن تعدادی دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به مرکز امداد در شهرهک «حناویه» در جنوب لبنان خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که هدف قرار دادن نیروهای امدادی جنایتی در برابر جامعه جهانی است و لبنان در برابر این حملات سکوت یا سهل‌انگاری نخواهد کرد.

حملات هوایی اسرائیل در ساعات گذشته مناطق مختلفی در جنوب لبنان را هدف قرار داد. این حملات از جمله به شهرک‌های کفریا، زوطر و حناویه انجام شد و منجر به تلفات در میان غیرنظامیان شد.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین در جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک کفریا حمله کردند. کمی بعد، خبرنگار المیادین همچنین از حملات هوایی اسرائیل به شهرک زوطر و سپس به شهرک‌های کفریا و حناویه خبر داد.

در یکی از این حملات، یک مرکز امدادی در شهرک حناویه هدف قرار گرفت. دفاع مدنی لبنان نیز با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد که در پی حمله هوایی اسرائیل به این مرکز، چهار نفر به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.