روسیه: آمریکا را برای حضور در یک نشست امنیتی در مسکو دعوت کردیم

خبرگزاری تسنیم جمعه 01 خرداد 1405 - 11:21
الکساندر وندیکتوف، معاون دبیر شورای امنیت روسیه از دعوت از آمریکا برای شرکت در یک نشست امنیتی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وندیکتوف گفت: روسیه از تعدادی از کشورهای غربی، به ویژه آمریکا برای حضور در یک نشست امنیتی در منطقه مسکو که قرار است اواخر ماه می برگزار شود؛ دعوت کرده است.

وی گفت: نمونه‌هایی از جنایات نیروهای مسلح اوکراین از جمله شکنجه غیرنظامیان در نشست امنیتی روسیه مطرح خواهد شد.

 

این مقام روسیه ادامه داد که شرکت "روسوبورون اکسپورت" در جریان این نشست امنیتی انواع مختلف پهپادها را ارائه خواهد کرد.

وی افزود: اوکراین فعالیت های مخرب جدی علیه آفریقا انجام می‌دهد.

وندیکتوف همچنین با انتقاد از دیوان کیفری بین المللی گفت که این دیوان از یک نهاد قضایی بین المللی به ابزاری حقوقی برای جنگ ترکیبی تبدیل شده است .

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.