سوئد: در بازگشایی تنگه هرمز مشارکت می‌کنیم

عصر ایران جمعه 01 خرداد 1405 - 11:35
شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «ما متعهد به افزایش هزینه‌های دفاعی در چارچوب ناتو و حمایت از اوکراین هستیم».

وزیر خارجه سوئد روز جمعه از آمادگی این کشور برای مشارکت در مأموریت «آزادی دریانوردی» در تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش فارس؛ «ماریا مالمر استنرگارد» وزیر امور خارجه سوئد امروز (جمعه) گفت: «ما آماده‌ایم تا در تضمین آزادی دریانوردی در تنگه هرمز مشارکت کنیم».

استنرگارد در گفتگو با خبرنگاران پیش از ورود به نشست وزرای خارجه کشورهای عضو «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) در سوئد، توضیح داد: «ما باید در مورد بازدارندگی اروپا در برابر روسیه به توافق برسیم».

شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «ما متعهد به افزایش هزینه‌های دفاعی در چارچوب ناتو و حمایت از اوکراین هستیم».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.